14 January 2015

Kartki dla babć i dziadków - ze zdjeciami wnuczków - DUŻA ilość

Witam Was :)
Dziś chcę wam pokazać duży zestaw kartek dla Babć i Dziadków, które ostatnio robię i robię :)



użyłam ramki xcut
listki Magnolia 







Kartkę poniższą - drewniana oprawa zdjęcia małego chłopca zgłaszam na wzywanie z drewnem














Dziś bez cytatu.
może już na stałe będzie bez cytatów.... z prozaicznej przyczyny  - mi to zajmuje czas aby coś wynaleźć, a i tak nie mam pojęcia czy ktoś to czyta.

Miłego dnia

PS. Najczęściej zanim coś pojawi się na blogu - wcześniej jest na fb :) dlatego zachęcam do polubienia mojej stronki na fb

KLIK TU

PODPIS

9 comments:

  1. Niektóre z nich podziwiałam już na fb, wszystkie cudne, słodkie i od serca.
    P.S. Cytaty zawsze czytam, gdy jestem u Ciebie :)

    ReplyDelete
  2. wow ale piękne ... uwielbiam kartki ze zdjęciami !!!

    ReplyDelete
  3. dzieuję Wam :)
    za każde ciepłe słowo pozostawione u mnie na blogu :)
    Ilonko - to będą cytaty - bo ja je bardzo lubie - takie ywszukienie to tez chwila reklasu i zadumy dla mnie - w biegu życia codzinnego

    ReplyDelete
  4. Kobieto zaszalałaś!!!!!!!!Jak cudnie!!!!!!!!!!!!!!!bajecznie babcie się posikają :)

    ReplyDelete
  5. Marta dzięki = mam nadzieję ze wszystkie babcie i dziadkowie będą szcześliwi :)
    a ta ilość to mały procent tego co powstało/powstaje :)

    ReplyDelete
  6. Najładniejsze są chyba te ze zdjęciami. Reszta też ładna:)

    ReplyDelete
  7. Wow, all of these look amazing! I know all the grandparents will love the framed photos and you cards look amazing too. (And yes, I did read your post all the way to the end :-) and I agree with you that it's hard sometimes to think of things to say.) SO glad you shared them with us for the Scrapy Land Challenge!

    ReplyDelete
  8. All of your cards are beautiful!! I am sure any Grandma or Grandpa would love these photo cards! Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenge #9!

    ReplyDelete
  9. Wow ale wysyp! Kartki cudne, każda inna ale się napracowałaś! Każda jednak urocza :) Dziękuję za wzięcie udziały w wyzwaniu Scrapy Land i życzę powodzenia!
    Lady E Scrapy Land DT
    http://scrapartbyladye.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)