17 August 2014

Karteczki na różne okazje

Scrappin - fantasies proponuje rózne zdjęcia do inspiracji.
U mnie dominują paski :)
Zrobione do mapki ze ScrapMap




Wszystkie karteczki ze słonikiem zgłaszam na wyzwanie O jak okrąg w kartkowym ABC


Pierwsza kartka ma mimio swojej delikatności aż 5 warstw - dlatego zgłaszam ja na wyzwanie w craftbarze





Kartki z grafiką od Janet


Rowerowa kartka zrobiona na wyzwanie w Szufladzie





owiadam wam; trzeba mieć chaos w sobie, by narodzić tańczącą gwiazdę.

PODPIS

8 comments:

  1. Przepiękne karteczki, ciężko wybrać tę naj, wszystkie bardzo mi się podobają :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    ReplyDelete
  2. Śliczna, prosta i efektowana! Zakochałam się w mini gwiazdeczkach! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! :)

    ReplyDelete
  3. piękne prace, podziwiam:)
    pozdrawiam serdecznie Ania

    ReplyDelete
  4. Magiczne są te Twoje kartki- będę zaglądać:)

    ReplyDelete
  5. cudne wszystkie, każda ma swój urok :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    ReplyDelete
  6. zakochałam się w tych chmurkach :) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies i ScrapMap! :)

    ReplyDelete
  7. prześliczne karteczki :) wszystkie są piękne! takie delikatne :)

    ReplyDelete
  8. Jajku ileż tu piękności! masz niesamowity styl... kartka rowerowa jest wspaniała, te motyle.... genialne!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)