21 August 2014

Delikatnie na ślub

Witajcie :)
Ostatnio ogarnał mnie szał tworzenia.
Korzystam z ostatnich dni wakacji - kiedy nie mam obowiazków porannego wstawania i robię kartki i rózności - czasami do świtu.
Wena mnie motywuje tak bardzo, że sen idzie w zapomnienie.

Dziś chciałabym Wam pokazać dwie karteczki - prawie bliżniaczki.
Powstały ona na papierach Galerii Papieru.
Głównym motywem są serca wycięte wykrojnikiem Marianne - które obkleiłam różyczkami na taśmie. Trochę tiulu, napis ze scrapińca i gotowe.

Kartki zgłaszam na wyzwanie na blogu Projekt Wagi Cieżkiej





eśli zamkniesz drzwi przed wszelkim błędem - prawda pozostanie za drzwiami.
— Rabindranath Tagore

PODPIS

6 comments:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)