22 March 2014

Polish Kit Project

Polish Kit Project - nie stój w miejscu, rozruszaj swoją kreatywność!



Zapraszam Was na FB PKP :)

Mam przyjemność uczestniczyć w czymś kreatywnym, w czymś co pokazuje, że mając ten sam 

kit - można stworzyć zupełnie różne, niepowtarzalne prace.

Kilkanaście dziewczynyn - dziesiątki prac.


Poczytajcie o idei.

Od kwietnia kity do kupienia także dla WAs.

KIt niespodzianka- to jest to.

ja już tuptam nogami.

Moje prace ktore powstały z jednego próbnego zestawu PKP









Lepiej podjąć walkę i przegrać,niż przegrać,czekając na błąd przeciwnika.
CYNAMON


PODPIS

5 comments:

  1. Przepiękne prace :) ten KIT jest faktycznie świetny

    ReplyDelete
  2. Wspaniale prace ! Pomysl jest rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  3. Fantastyczne kartki, bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  4. Wszystkie są piękne!!! Razem prezentują się rewelacyjnie. Urzekły mnie niebieskie kwiatuszki :)

    ReplyDelete
  5. Prace są cudne ;) a i sam pomysł mi się bardzo podoba ;)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)