20 April 2013

Ekologiczna kartka


Witam serdecznie.Przedstawiam Wam dziś moją pierwszą samodzielną inspirację jako członek zespołu nameste:)

Ponieważ 22 kwietnia to 
dzień mający na celu krzewienie postaw i kultury ekologicznej,
postanowiłam zrobić z tej okazji bardzo ekologiczną kartkę.

Do jej zrobienia wykorzystałam zwykłą tekturę falistą - którą pomalowałam białą farbkę i potuszowałam.
Dodałam sizal, zwykły szary sznurek i wycinanki stworzone z papieru namaste - w kolorze ecru.

Kwiat - jako centralna część kartki - zrobiony jest własnoręcznie z papieru czerpanego - jego brzegi pocieniowane są tuszem.
Robienie własnoręcznych kwiatów z papieru czerpanego - jest bardzo efektowne, nie stwarza trudności. Papier jest super plastyczny - świetnie się układa po spryskaniu wodą.


"Dzień dzisiejszy jest dniem nowym!
Słońce świeci, niebo błękitnieje.
Nowy dzień budzi w nas nadzieję.
Za każdym wschodem słońca,
Otwierają się perspektywy bez końca!
A po każdym słońca zachodzie,
Nowe szanse maszerują w pochodzie."
Lincoln


Pozdrawiam bardzo serdecznie
oraz
życzę udanego weekendu.

Teo

4 comments:

  1. Piękna kartka, cudny kwiat... chyba muszę kiedyś spróbować, bo jeszcze nigdy sama kwiatów nie robiłam :) to musi być fajna sprawa ...

    ReplyDelete
  2. bardzo ,bardzo mi się [podoba :)

    ReplyDelete
  3. ostatnio też robiłam sama kwiaty :) piękna praca

    ReplyDelete
  4. Fantastyczna, ekologiczna karteczka,a kwiat cudowny!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)