14 November 2012

Wyniki Candy

Po czasie zapisów - oczekiwania - potem przejściach z żabką która się zbuntowała - przeprowadziłam losowanie:)

Ale od początku
Ponieważ część zapisów zniknęło z widoku na blogu - żeby wam pokazać że są wszystkie zapisy zachowane w archiwum INLINKZA - przedstawiam zrzuty z ekranu pierwszych i ostatnich osób - z zamazanymi adresami mailowymi.



Czas na losowanie:

Zapisały się przez żabkę 145 osoby + 3 osoby w komentarzach - po tym jak żabka wcześniej o 24 godziny skończyła przyjmować zapisy.

Tak więc wycięłam 148 losów:)


Nagrodę główną wygrywa osoba z numerkiem 103


którą jest 

magdalenardo






Nagroda druga mała niespodzianka - którą obiecałam jeśli liczba osób chętnych na candy przekroczy 100 osób - poleci prosto z Irlandii do osoby kryjącej się pod numerkiem 55.


którą jest 

girlsa




Dziękuję Wam serdecznie za zabawę.
Mam nadzieję że wszystkie nowe osoby które tu trafiły będą czasami zaglądać do mojego zakątka.

Proszę dziewczyny które wygrały o kontakt ze mną :) 
itonek@gmail.com


Pozdrawiam
i życzę miłego dnia

Teo



21 comments:

  1. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla szczęśliwców :-)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję wygranym!

    Dzięki za zabawę:)

    ReplyDelete
  3. ech... no szkoda, szkoda... ale dziękuję za zabawę i oczywiście gratuluję zwyciężczyniom! :)

    ReplyDelete
  4. Gratuluję zwycięzcom i dziękuje za zabawę :)

    ReplyDelete
  5. Ale byłam bliziutko ;) no nic, dziewczyny gratulacje :*

    ReplyDelete
  6. Dziękuję za szaloną zabawę i gratulacje dla wybranek. =)

    ReplyDelete
  7. O rany! Spadłam z krzesła!!!
    W nocy mi się śniło, że to mój głos został zagubiony i nigdy nie odnaleziony, a tu taka niespodzianka!!!
    Bardzo, bardzo dziękuję!!!
    Teo kochana czy wyjaśnisz mi czym jest pulpit do embossingu i czym się go "je"?
    W pracy (w szkole) prowadzę pracownię scrapbookingu dla dzieci, więc coś takiego na pewno się nam przyda :) ... tylko żebym wiedziała jak tego użyć!

    Pięknie dziękuję!

    ReplyDelete
  8. Gratulacje dla wylosowanych :)
    Dziękuję za zabawę :)
    Żabka psotna ;)
    Pozdrawiam- Iwona.

    ReplyDelete
  9. Gratuluję Dziewczynom! Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-))

    ReplyDelete
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    ReplyDelete
  11. dziekuje za zabawe i gratuluje szczesciarom:D
    alez ty masz cierpliwosc!!ta zabka psotna!1 :D:D:D
    pozdrawiam;D

    ReplyDelete
  12. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę!

    ReplyDelete
  13. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie i serdecznie Gratuluję wylosowanym =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    ReplyDelete
  14. Zazdraszczam Szczęściarom i dziękuję za candy :D Miło było Cię poznać :-)

    ReplyDelete
  15. Dziewczynom gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Gratulacje dla zwyciężczyń i dziękuję za miłą zabawę :))

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)