6 November 2012

Ogłoszenie w sprawie losowania CANDY zwycięzcy

Kochani
Piszę wcześniej - żeby wszyscy wiedzieli na czas:)
Tyle osób ustawiło się w kolejce do candy [o rany przeszło to moje oczekiwania;)] - że muszę się wytłumaczyć z opóźnienia w losowaniu.
Jak pisałam zapisy trwają do 10 listopada-  jednak losowanie odbędzie się dopiero 13 lub 14 listopada ...

Wynika to z tego, że nagle nieoczekiwanie zrobiliśmy sobie z mężem prezent rocznicowy i wyjeżdżamy na długi weekend tylko we dwoje :) [wracamy dopiero 13.11]


Tak więc cierpliwości ....a wyniki ogłoszę najpóźniej w środę 14 listopada :)



ps. Jak zauważyliście liczba chętnych dawno przekroczyła 100 - dlatego z przyjemnością nagrodzę dodatkową osobę - jakąś niespodzianką.



Pozdrawiam

Teo

12 comments:

  1. Ooo.. no taki powód, to ja zdecydowanie usprawiedliwiam spóźnienie :)
    Bawcie się dobrze! :D

    ReplyDelete
  2. Bawcie się dobrze!
    Mam nadzieję, że poszczęści mi się w dniu urodzin

    ReplyDelete
  3. fajnie, że dałaś znać o opóźnieniu bo bym codziennie zaglądała po 100 razy czy przypadkiem nie już :) udanego weekendu życzę! przyznam, że marzy mi się taki wypad z mężem tylko we dwoje.chociaż znając życie po kilku h już bym tęskniła za synkiem ....ech ... życie :)

    ReplyDelete
  4. Teo, dziękujemy za wiadomość:) Życzę Wam jeszcze wielu takich wspaniałych rocznic!!!

    ReplyDelete
  5. Jesteś usprawiedliwiona ;P Życzę udanego i romantycznego wyjazdu :)

    ReplyDelete
  6. Baaardzo miłego weekendu zatem. ^^

    ReplyDelete
  7. Z okazji rocznicy życzę Wam wszelakiego spełnienia!
    Odpoczywajcie i cieszcie się Sobą ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    ReplyDelete
  8. Teo nami się nie przejmuj :)
    Życzę owocnego weekendu z mężem :)
    Mam nadzieję, że zaświeci Wam jeszcze troszkę słonka (w sensie dosłownym, nie przenośni) :p

    ReplyDelete
  9. Mmm, druga niespodziana :-) Się poczeka wobec tego, się poczeka :-) Bawcie się świetnie!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)