3 November 2012

Choinki z gałązek

Widziałam gdzieś w sieci taką inspirację - stojące choinki z gałązek ....
Postanowiłam zrobić wersję po Teodorowemu - mini i pomalowaną na biało :)

Wiem że już dziś wstawiałam zdjęcia - ale czas mnie nagli - kartki zrobione specjalnie na wyzwania - które się już kończą ...a ponieważ mnie jutro nie będzie to wstawiam dziś kolejnego posta :)

Pierwsza kartka świąteczne - nietypowe kolory jak na święta ....ale kto powiedział że zawsze musi być typowo:)
Kartkę zgłaszam na wyzwanie na Magnoliowych Polkach - z paletą barw







Druga kartka zrobiona na wyzwanie UHK Gallery WIECZOREM ... z papierków uhkowych ...
A wieczorem ...w okresie świątecznym lubię usiąść przy choince - delektować się spokojem ....spędzać czas z rodziną  ....przyglądać się zapalonym światełkom ....Lubię wieczory przy choince.




"Człowieka tak bardzo pochłaniają myśli i plany na przyszłość, 
że przypomina sobie o życiu dopiero wtedy, 
gdy jego dni na ziemi są policzone. 
Ale wówczas na wszystko jest już za późno..."



To jeszcze raz dobrego weekendu
Teo

22 comments:

  1. przepiękne... kwintesencja Świąt...

    ReplyDelete
  2. Piękne kartki, świetne choineczki.
    I kto powiedział, że świąteczne karteczki musza być zawsze w tych samych kolorach ?

    ReplyDelete
  3. Miło mi że Wam się podobają patyczaki moje ;)

    ReplyDelete
  4. Ciekawy pomysł! A kolorystyka niebanalna i dzięki temu kartki się wyróżniają.

    ReplyDelete
  5. Zakochałam się w tej drugiej....

    ReplyDelete
  6. Ależ piękne :) Po prostu śliczne :)

    ReplyDelete
  7. Fajniste karteczki, fanrastyczne i pomysłowe. Super.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Śliczne, ta z Aniołkiem jest prześliczna. Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  9. Wow świetne!
    A te gałązki trzymają się na magicu?
    Bo do papieru chyba trudno je przykleić, nie?

    ReplyDelete
  10. gałązki mocno trzymają się przyklejone klejem na gorąco

    ReplyDelete
  11. prześliczne pomysłowe karteczki:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Piękne, jestem zachwycona tą drugą :))

    ReplyDelete
  13. Obydwie cudowne - świetna jest ta choinka, pozdrawiam
    P.S. Tilda ślicznie pokolorowana

    ReplyDelete
  14. tak ogromnie cieszą mnie te komentarze!!

    dziekuję ogromnie

    ReplyDelete
  15. Cudne choineczki, Ilonko! Rewelacja! :)

    ReplyDelete
  16. Wspaniałe, świetny i niebanalny pomysł!
    Serdecznie Ci gratuluję :)

    ReplyDelete
  17. Przepiekne- pierwsza odważna w kolorach co dodaje jej oryginalności.
    Powodzenia w wyzwaniu =D

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)