12 December 2011

Hej kolęda...kolęda - zaśpiewał chór

Jakiś czas temu zainspirowana coco.nut postanowiłam zrobić śpiewający chór z Julką :)

Ten dzień nadszedł wczoraj.
Dziecko się nudziło.

Ja miałam przesyt koloru różowego - robienie 4 dużych różowych albumów - to zbyt dużo jak na niedzielę. Popołudnie nie mogło być różowe ....:) Albumy zostawiłam na wieczór.
A my kombinowałyśmy :)

Chórzyści z rolek po papierze toaletowym....ojjj jak czasem się przydają stare pojedyncze skarpetki  ....dlaczego dziecięce skarpetki tak często pozostają bez pary ....no czasami mnie trafia - bo gdzież one mogą ginąć ;) jakiś skrzat - złodziej dziecięcych skarpetek jak nic ....bo moje i małża maja swoje pary i jakoś nie giną ;)
wycinanki z robala - lampy i domki
Kościółek zrobiony na szybko.
Parę naklejek z jakiejś gazetki craftowej.
aaaa i kamyczki. Dziecko powiedziało że kamyczki musza być. Czasami nawet kamyki od żółwia i rybki znajdują zastosowanie w twórczej pracy ;)
aha i śnieg sztuczny.
Julka ochoczo pomagała
wycinała ...rysowała śpiewakom twarzyczki  ....no i nakładała rączkami śnieg.
Chórzyści nie są przyklejeni - dziecko stwierdziło że będzie się nimi bawić jak ludzikami - i tak spędziła cały wczorajszy wieczór ....no i że jak odłożymy kilka kolejnych rolek to powiększymy chór o kolejne ludziki:)

Koniec długiej opowieści.

Czas na zdjęcia.

aha zgłaszam krainę na konkurs MamyCel







Tylko trawa głaszcze stopę, która ją depcze. autor nieznany




Bardzo miłego poniedziałku


Kolejny odliczony dzień w kalendarzu adwentowym ....


Teo


3 comments:

  1. Ale śliczności:) Cudowna dekoracja:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo pomysłowe. Podrzucę linka mojemu starszakowi. Akurat u niego teraz na tapecie pistolety (!!!) z rolek po papierze :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo pomysłowe. Podrzucę linka mojemu starszakowi. Akurat teraz u niego na tapecie pistolety (!!!) z rolek po papierze :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)