6 December 2010

Nadal świątecznie

Na wyzwanie z sklepie scrap.com.pl  zrobiłam kartkę połączoną z pudełkiem na świeczki zapachowe:) 
I nawet wiem już w kogo łapki i noski trafią te zapachowe świeczki w święta:)
Papiery - ćwiek - perełki w płynie - zakupione w sklepie scrap.com.pl...





Drugie pudełeczko na zapachowe świeczki  - zrobiłam przed chwilką na wyzwanie blogu sklepu MAGDOWO.PL  - należało użyć przynajmniej jednego materiału ze sklepu magdowo.pl ....niestety nie wszystkie materiały do mnie dotarły jeszcze z PL i czekają wciąż na wysyłkę u teściowej :)
Ale z poprzednich zakupów zostało mi jeszcze sporo - więc i kwiatuszki i wstążka i kropelki akrylowe - więc pojawiły się na pudełeczku :)no i mikołaj jest:) bo to wyzwanie mikołajowe:)




 Achilles miał tylko piętę Achillesa. Ja mam całe ciało Achillesa.Woody Allen


Ciepło pozdrawiam
Teo

6 comments:

  1. Piękne prace, pomysł z pudełeczkiem na swieczki śliczny i jak szybko wykonany - dziękujemy za udział w wyzwaniu magdowa,pozdrawiam cieplutko i wesołych mikołajek życzę

    ReplyDelete
  2. dziekuje :)
    A na wyzwanie czekałam od wczoraj :) jak pojawiły się pierwsze informacje na blogach :)
    i się doczekałam ....dzieciaki w szkole - a ja w papierkach :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi sie podobaja - te kartko-pudeleczka.

    ReplyDelete
  4. świetna praca na wyzwanie - dziękujemy za udział w zabawie :)

    ReplyDelete
  5. Cudowna praca... dziękujemy za udział w zabawie!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)