21 November 2010

Sowy


Sowy są fajne:)
Lubię sowy.
Lubi je także moja przyjaciółka ...więc zrobiłam dla niej ramkę z sową :)
Jest to lift sowiej ramki MOLLIK .





Próbowałam zrobić wiszące sowy - według kursu ;)
o tego ...KURS
Wyszło coś co mój mąż określił COŚ z oczami ;)
Córka spódniczki z oczami ;)
a syn ...nawet jak sowy wyglądają:)
Więc chyba na sowy nie wyglądają :) szyć nie potrafię;)
więc powiedzmy że wyszło TAKIE COŚ W SPÓDNICZCE Z OCZAMI :) 
ale się nie poddam i dziś będę szyła od nowa;) aż się nauczę :)





Każda sowa głupia w dzień.
Aleksander Fredro


Niedzielne pozdrowienia
Teo






3 comments:

  1. Wiszące sowy są przeurocze, takie sowy-gapy ;)
    A obrazek z sową fachowy :)
    Już oczami wyobraźni widzę taki z kociakiem jakims. Czy moglabym u Ciebie zamowić? :)

    ReplyDelete
  2. a dla mnie wyglądają jak sowy :) w dodatku śliczne sowy :)

    ramka wyszła Ci pięknie!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)