7 October 2010

Ślubno-urodzinowe inspiracje ....

Jestem olbrzymią fanką prac enczy:)
uwielbiam jej styl
dobór dodatków
pomysły

Zainspirowana jej pracami - szczególnie wszelkimi kartkami ślubnymi - zrobiłam kartkę dla naszych znajomych, a okazją był ich ślub :)


AAA zapomniałabym - uwielbiam te ślimaczkowe kwiatki :) według kursu z forum ... to chyba widać - bo to któraś z kolei kartka z nimi w roli głównej:)



Zbliżają się urodziny Tymusia - synka naszych przyjaciół. Ten rok zleciał baaardzo szybko :)
Dla Tymusia - z okazji 1 urodzinek - nietypowy drobiazg ....kartko-scrap ;) - nie taki drobny jak by się wydawać mogło - bo ma aż 29 cm wysokości i szerokości :)
Patchworkowy pomysł zainspirowany pracą Mirabeel .







Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód.Paulo Coelho


Miłego popołudnia :)
przesyłam wszystkim promyki słońca z zielonej wyspy
Teo

3 comments:

  1. Miło mi, że zostałaś moim obserwatorem:)
    Kartka ślubna śliczna:)Scrap uroczy:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyszła Ci ta kartka ślubna :] Co prawda ja nie przepadam za ślimaczkowymi kwiatkami, ale w Twoim wydaniu wyglądają przeuroczo :D

    ReplyDelete
  3. Karta ślubna rewelacyjna :) mnie ślimaczkowe kwiatki podobają sie bardzo - na obcych kartkach bo osobiście jakoś nie potrafię się przekonać :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)