8 February 2010

Starociowo......

Są takie dni, że przytachuję do domu różne różności - które może i są zbędne - ale po prostu nie mogę im się oprzeć - kiedy widzę je w sklepach z rzeczami z drugiej ręki - albo w jakiś sklepach ze "starociami" :)
I mimo że nie mam pojęcia czasami co z nimi zrobić i jak maja mi posłużyć - nie mogę im się oprzeć.
W ten sposób trafił do mnie domek z przegródkami.
Jest mały - około 30 cm wysokości i wiem, że za jakiś czas mi posłuży ...tylko jeszcze nie wiem do czego ;)


Podobnie trafiło do mnie opakowanie na butelki ...wiedziałam że po kupieniu zajmie miejsce honorowe w kuchni ....i będzie dumnie cieszyć oczy wszystkich którzy go zobaczą ;)
Śliczne,eleganckie pudełko....
Tutaj stoi na moim bardzo zabałaganionym biurku - ale w tym miejscu w taką pogodę okropną jak dzis - jest najlepsze światło. Więc wybaczcie to tfóóórcze feng shiu ;)


W ten sam sposób nabyłam olbrzymią ilość ramek - lusterko - świeczników kilka - świetne puzderka-podkładki do książek z szufladkami - piękny starodawny młynek do kawy i inne drobiazgi....



Jakiś czas temu Kuba prosił mnie abym zrobiła mu mały notesik - do zapisywania różnych różności z jego Kubolandii - czyli zabaw młodego o jego własnej planecie i życiu na niej :)
Zazwyczaj brakowało mi czasu - i tak zszedł cały miesiąc - aż wreszcie wczoraj powstał mały notesik dla mojego syna :)
Dodam- mój pierwszy notesik jaki kiedykolwiek zrobiłam ;)







Zawsze ilekroć bym słyszała wzrusza mnie bardzo ta ballada Osieckiej:

Agnieszka Osiecka - Ballada dla "Okruszka"

Królu mój, ty śpij, ty śpij, a ja
Królu mój, nie będę dzisiaj spał.
Kiedyś tam będziesz miał dorosłą duszę,
Kiedyś tam, kiedyś tam ...
Ale dziś jesteś mały jak okruszek,
Który los rzucił nam.


Skarbie mój, ty śpij, ty śpij, a ja
Skarbie mój, do snu ci będę grał.
Kiedyś tam będziesz spodnie miał na szelkach,
Kiedyś tam, kiedyś tam ...
Ale dziś jesteś mały jak muszelka,
Którą Los rzucił nam.


Królu mój, ty śpij, ty śpij, a ja
Królu mój, nie będę dzisiaj spał.
Kiedyś tam będziesz miał dorosłą duszę,
Kiedyś tam, kiedyś tam ...
Ale dziś jesteś mały jak okruszek,
Który los rzucił nam.




Bardzo serdecznie Was pozdrawiam
Teo

2 comments:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)