2 September 2009

Boże Narodzenie we wrześniu .....:):)

Kilka osób pytało już o kartki na Boże Narodzenie.
O wzory i czas kiedy będę coś robiła.
Wobec tego wczoraj zrobiłam kilka przykładowych kartek ...Jednak materiałów mam stanowczo za mało i była kombinatoryka stosowana :)
Śmiesznie mi się robiło kartki świąteczne we wrześniu. Przy pracy jakoś mimowolnie kolędy i piosenki świąteczne włączyły mi się w głowie i nuciłam pod nosem.....Co baaardzo zadziwiło resztę rodzinki.
Pod koniec września zakupię materiały do kartek świątecznych - stemple - papier - ozdoby - dziurkacze i będzie można rozpocząć produkcję :)







i coś z Kubusia Puchatka na resztę środka tygodnia

"Bo kiedy się tak chodzi na zimnie i wietrze i nagle się wejdzie do czyjegoś domu, i ktoś powie: „,Jak się masz, Puchatku! Właśnie przychodzisz w samą porę, żeby zakąsić małe Conieco”,, i zakąsza się jakieś małe Conieco, to jest to coś, co nazywa się Miłym Dzionkiem. "
Kubuś Puchatek

wobec tego

miłego dzionka
teo

2 comments:

  1. rzeczywiscie wczesnie ;)

    ale czas tak szybko leci,ze sie nie spostrzezemy i trzeba bedzie prezenty kupowac ;)


    pozdrawiam


    p.s. zmienilam adres bloga:
    www.anney-dess.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Aniu dziekuję za zaglądanie na mojego bloga :)

    adres twojego w swoich linkach już jakiś czas temu zmieniłam :) i zaglądam :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)