24 June 2009

kolejne zakładki i 2 kartki

Tym razem efekty prac które robiłam na raty- wczorajszy dzień był dla mnie trudny i w sumie mało wczoraj zrobiłam.
Bardzo mi się ten turkusowy podoba:)
kwiatuszki do drzewka wydziurkowane przez Kubusia :)
podziurkował mi ostatnio całe duże pudełeczko kwiatuszków na drzewka = w różnych kolorach i fakturach :)
kochamy miś

jedna strona zakładki :)

druga strona zakładki

kolejna zakładeczka

i jej druga strona

i kartka dla Kuby nauczycielki na zakończenie roku szkolnego



pozdrawiam Teo

4 comments:

  1. teo, śliczne!
    będę tu często wpadać i kibicować Ci! :)
    czy mogę dodać Twojego linka do naszego bloga?

    ReplyDelete
  2. monika - oczywiscie :) nie musisz pytac :):)

    ania - buzka wielka
    dziekuje
    wyśle ci jedna zakładkę za jakis czas :)

    ReplyDelete
  3. A to dopiero!
    Juz przebieram nozkami
    Dzieki :)))

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)